jueves, 10 de enero de 2008

El eslavón perdido

Tiak así tens al teu germà (Tiak I) desaparegut fa molt de temps i que tant heu estat buscant tu i tota la teua família. Va ser de casualitat es va passar per el Sifó la nit de Reis (este és el meu regal per a tu). Estava feia rato mirant a Campana i dient que tana li està pegant a Tiak (pobret). Però a la què vaig obrir els ulls bè, li vaig vore a ixe xic en els ulls algo què el diferenciava de Tiak II i Tiak III. Aleshores, no vaig dubtar ni un moment per a aprofitar i grabar un video per a que després no pogueren dir que m'ho havia inventat.
Tiak II et mereixes això i més; no fa falta que em dones les gràcies, pa d'això estem.

1 comentario:

BelKro dijo...

Tiak eres calcaet. Perqué et conec sinó diria que sou germans. Voteu en la encuesta